Volvo Group Trucks Center Ljubljana

Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia

Cesta v Prod 14
1260 Ljubljana Polje

4.5 / 5
241 reviews from Google

Nyitvatartási órák


Hétfő 08:00 / 19:00
Kedd 08:00 / 19:00
Szerda 08:00 / 19:00
Csütörtök 08:00 / 19:00
Péntek 08:00 / 19:00
Szombat 08:00 / 14:30
Vasárnap -

Járművezetői létesítmények
Járművezetői létesítmények
Karosszéria javítás
Karosszéria javítás
Fékteszt
Fékteszt
Légkondícionálás
Légkondícionálás
Pénzügyek
Pénzügyek


Értékesítés
Hétfő 08:00 / 17:00
Kedd 08:00 / 17:00
Szerda 08:00 / 17:00
Csütörtök 08:00 / 17:00
Péntek 08:00 / 17:00
Szombat -
Vasárnap -
Szolgáltatások
Hétfő 06:00 / 20:30
Kedd 06:00 / 20:30
Szerda 06:00 / 20:30
Csütörtök 06:00 / 20:30
Péntek 06:00 / 20:30
Szombat 07:00 / 14:30
Vasárnap -
Alkatrészek
Hétfő 06:00 / 20:30
Kedd 06:00 / 20:30
Szerda 06:00 / 20:30
Csütörtök 06:00 / 20:30
Péntek 06:00 / 20:30
Szombat 07:00 / 14:30
Vasárnap -

Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com

4.5 / 5
241 Vélemény
Vélemény írása
7 November 2025 Žiga Janhar
Elfogadhatatlanul hosszú javítási idő (3 hónap) – a járműosztályt és a márkát tekintve csalódás A Volvo V90 Cross Country csúcskategóriás járművemet a ljubljanai Volvo Car Centerben több mint három hónapig javították egy közlekedési baleset után – olyan károk miatt, amelyek javítása a biztosítótársaság becslése szerint körülbelül 10 óra munkát igényelne. Amikor átvettem a járművet, biztosítottak, hogy 3-4 hét alatt elkészül a javítás, de a határidők folyamatosan tolódnak – „kiegészítő átvizsgálás”, „alkatrészvárás” vagy „szerelő betegség” miatt. A számos hívás és vészhelyzet ellenére nem kaptam írásos menetrendet vagy elnézést a késésekért. Ez idő alatt lényegesen alacsonyabb osztályú cserejárműveket használtam, olyanokat, amelyeknél még észrevehető mechanikai problémák is voltak (bizonyos sebességnél rángatózott a jármű). Annak ellenére, hogy csaknem négy hónapig voltam autó nélkül, a szerviz nem ajánlott fel semmiféle bocsánatkérést vagy kártérítést – még csak jelképesen sem. Amikor felvetettem, hogy egy ilyen élmény után igazságos lenne legalább egy ingyenes, rendszeres szolgáltatást kínálni, a következő választ kaptam: "Le tudjuk foglalni, de az ön költségére, és várnia kell egy kicsit." Igaz, a helyzet valamelyest javult az elmúlt hetekben – a csapat elkezdte átláthatóan kommunikálni a késéseket, anélkül, hogy többször is telefonálnom kellett volna, amit nagyra értékelek. Az ilyen hosszú javítási idő és a felelősség minden formája hiánya azonban nem tartozik az olyan márkától elvárt szolgáltatás körébe, mint a Volvo. Annak a vásárlónak, aki több tízezer eurót fektet be egy járműbe, szakszerű bánásmódban, reális határidőkben és alapvetően tiszteletben kell tartania az ügyfél bizalmát. Remélem, hogy ez a vélemény hasznos lesz más Volvo-tulajdonosok számára, és talán nagyobb felelősségvállalásra és a márka által képviselt szabványok tiszteletben tartására ösztönöz.
29 November 2025 barbara
A minap nagyon csalódottan telefonáltam, hogy vegyek egy régi autót, másnap még megvan 1 órával, mielőtt megyünk megnézni még mindig megvan odaérünk az autót eladták azt mondja eladták 1 hete suttognak valamit maguk között ki visszaadja a benzint ha így csinálják a vevők továbbra sem veszik ki a kocsi netről szomorúan szeretném ha szót kapnának az eladóktól
30 October 2025 Aljaž Jelenko
Örömmel ajánlom egy új jármű vásárlását ebben a központban. 5/5 és minden dicséret Urho Furjaničnak - nemcsak magával a járművel kapcsolatos tanácsaiért, hanem a dokumentáció és a szállítás/begyűjtés rekordgyors lebonyolításáért is.
2 April 2025 peter kampijut
Az autók remek választás, de nem értem, hogy ilyen drága autókkal miért nem kapsz ajándékot...például kulcstartót...esernyőt vagy pólót...sokat jelentene a vásárlóknak...még egy elsősegélydoboz sem volt a járművemben...nagyon szomorú...
27 October 2025 Violeta
Volt egy problémánk a Volvo XC90-ünkkel, és hazafelé tartottunk (még 900 km-t kellett vezetni), ezért megálltunk Ljubljanában, hogy ellenőrizzük az autót. Hétfőn reggel 8-kor érkeztünk a Volvo központba, és azonnal közölték, hogy nem is látják, mi a probléma, sok a munkájuk, és nem tudnak segíteni. Amikor elmagyaráztuk, hogy külföldiek vagyunk, és meg kell javíttatnunk az autót, csak azt mondták, hát vannak mások, akik múlt hét óta várnak szervizre, akkor egy hetet kell várni. Elmentünk egy másik helyre, ahol 2 óra alatt megjavították az autót. Nem ajánlom ezt a helyet, nyilvánvalóan kiválasztják, hogy melyik ügyfeleknek segítenek